Teen Forums - Teen Chat, Teen Help, Teen Advice & Support


If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.



Computers, Gaming, and Technology Chat about video games, computers, and other technological-related things within this board.

View Poll Results: Which texting slang words do you use?
I Don't Use Any 3 15.79%
<3 (LoveHeart) 10 52.63%
@ (At) 2 10.53%
1 (One) 2 10.53%
2 (To/Too/Two) 3 15.79%
4 (For/Four) 2 10.53%
B4 (Before) 1 5.26%
B (Be) 1 5.26%
BRB (BeRightBack) 8 42.11%
BTW (ByTheWay) 9 47.37%
C (See) 1 5.26%
Cuz/Coz/Cos (Because) 4 21.05%
Dunno/Dno (Dunno) 5 26.32%
Gonna (GoingTo) 9 47.37%
K (Okay) 7 36.84%
L8r (Later) 0 0%
M8 (Mate) 0 0%
NVM (NeverMind) 4 21.05%
Pic (Picture) 7 36.84%
Plz/Pls (Please) 6 31.58%
Soz/Srry (Sorry) 2 10.53%
Tho (Though) 4 21.05%
Thx/Thnx/Ty (Thanks/ThankYou) 5 26.32%
U (You) 5 26.32%
Ur (Your) 4 21.05%
W8 (Wait) 1 5.26%
Yh/Ye (Yes) 2 10.53%
Y (Why) 2 10.53%
Multiple Choice Poll. Voters: 19. You may not vote on this poll

Reply
Old 25-06-11, 03:19 AM   #1
 
Starry's Avatar
 
Name: Rhiannon
Age: 17
Gender: Female
Join Date: Apr 2011
Location: UK :)
Posts: 7,157
Starry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant future
Poll Posticon Which texting slang words do U use?

So, when you text, what slang words do you say to text quicker?

Just curious to know :)









"Jalapenos are dah bomb" Said Kate and I
Starry is offline   Reply With Quote
Advertisement
Old 25-06-11, 03:21 AM   #2
 
Luvvleecupcake's Avatar
My Mood:  Mellow
 
Name: Jasmine(:
Age: 17
Gender: Female
Join Date: Jan 2011
Location: Here
Posts: 246
Luvvleecupcake is on a distinguished road
Default Re: Which texting slang words do U use?

I usually just use things like "lol" & "idk" because using everything else is annoying
Luvvleecupcake is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 03:27 AM   #3
 
Starry's Avatar
 
Name: Rhiannon
Age: 17
Gender: Female
Join Date: Apr 2011
Location: UK :)
Posts: 7,157
Starry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant futureStarry has a brilliant future
Default Re: Which texting slang words do U use?

Forgot to do lol!!!!!!!!









"Jalapenos are dah bomb" Said Kate and I
Starry is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 05:03 AM   #4
you're a hater
 
Stacey-'s Avatar
My Mood:  Drunk
 
Name: Stacey
Age: 19
Gender: Female
Join Date: Jan 2011
Location: with cher lloyd.
Posts: 5,633
Stacey- has much to be proud ofStacey- has much to be proud ofStacey- has much to be proud ofStacey- has much to be proud ofStacey- has much to be proud ofStacey- has much to be proud ofStacey- has much to be proud ofStacey- has much to be proud of
Default Re: Which texting slang words do U use?

<3, brb, btw, cus
Stacey- is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 05:06 AM   #5
 
Name: Charlotte
Gender: Female
Join Date: Feb 2010
Location: England
Posts: 5,736
Charlotte. has much to be proud ofCharlotte. has much to be proud ofCharlotte. has much to be proud ofCharlotte. has much to be proud ofCharlotte. has much to be proud ofCharlotte. has much to be proud ofCharlotte. has much to be proud ofCharlotte. has much to be proud ofCharlotte. has much to be proud of
Default Re: Which texting slang words do U use?

Brb, btw, and k when i'm pissed off or don't wanna talk to someone, which is a lot.
Charlotte. is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 05:06 AM   #6
A Little Piece Of Heaven
 
Danimal's Avatar
 
Name: Dan
Gender: Male
Join Date: Apr 2011
Location: England
Posts: 1,571
Danimal has a reputation beyond reputeDanimal has a reputation beyond reputeDanimal has a reputation beyond reputeDanimal has a reputation beyond reputeDanimal has a reputation beyond reputeDanimal has a reputation beyond reputeDanimal has a reputation beyond reputeDanimal has a reputation beyond reputeDanimal has a reputation beyond reputeDanimal has a reputation beyond reputeDanimal has a reputation beyond repute
Default Re: Which texting slang words do U use?

Brb, nvm, lol

Too many slang words annoy me -.-'








Danimal is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 07:29 AM   #7
 
munni's Avatar
My Mood:  PuppyLike
 
Gender: Female
Join Date: May 2011
Posts: 2,003
munni is a jewel in the roughmunni is a jewel in the roughmunni is a jewel in the rough
Default Re: Which texting slang words do U use?

gr8 list starrry








munni is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 10:42 AM   #8
Lethal Frequency
 
Darkness_Prevails's Avatar
My Mood:  Condemned
 
Name: Allan
Age: 22
Gender: Male
Join Date: Jun 2011
Location: Colorado, USA
Posts: 11,480
Darkness_Prevails has a reputation beyond reputeDarkness_Prevails has a reputation beyond reputeDarkness_Prevails has a reputation beyond reputeDarkness_Prevails has a reputation beyond reputeDarkness_Prevails has a reputation beyond reputeDarkness_Prevails has a reputation beyond reputeDarkness_Prevails has a reputation beyond reputeDarkness_Prevails has a reputation beyond reputeDarkness_Prevails has a reputation beyond reputeDarkness_Prevails has a reputation beyond reputeDarkness_Prevails has a reputation beyond repute
Default Re: Which texting slang words do U use?

I use Lol sometimes. That's about it for me.
Darkness_Prevails is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 01:46 PM   #9
 
Indie's Avatar
My Mood:  Angelic
 
Age: 21
Gender: Female
Join Date: Nov 2010
Posts: 479
Indie will become famous soon enough
Default Re: Which texting slang words do U use?

lol, brb, bbl, btw, idk, Roll on Floor Laughing...
Indie is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 02:24 PM   #10
Account Closed Upon Request
My Mood:  Withdrawn
 
Age: 22
Gender: Female
Join Date: Feb 2011
Posts: 11,797
Perfect Accident is a name known to allPerfect Accident is a name known to allPerfect Accident is a name known to allPerfect Accident is a name known to allPerfect Accident is a name known to allPerfect Accident is a name known to all
Default Re: Which texting slang words do U use?

nvm, lol, idts, idk, idc, imo
Perfect Accident is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -7. The time now is 10:37 PM. Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.








     Friends: Friends Circle
TeenForumz will never have pop-up or annoying ads. Thanks for NOT supporting us!